Болезни глаз у человека. Известные болезни глаз лечение. Болезни глаз симптомы. Лечение простуды в домашних условиях. Самое быстрое лечение простуды. Простуда лечение лекарства. Хороший стоматолог отзывы. Самый добрый стоматолог отзывы. Ассоциация стоматологов отзывы. Занятия йогой дома. Быстрая йога для начинающих дома. Как правильно заниматься йогой дома. Обертывание в домашних условиях. Быстрое обертывание живота в домашних условиях. Обертывание в домашних условиях рецепты. Наборы спортивного питания. Вкусная спортивное питание для набора массы. Спортивное питание оптом. Как избавиться от перхоти. Хороший шампунь от перхоти отзывы. Как избавиться от перхоти навсегда. Зеленый чай для похудения. Главные свойства зеленого чая. Можно ли пить зеленый чай.

Визначні дати

Календар

Лічильники

Яндекс.Метрика
Середа, 19 лютого 2014 19:18

Критерії аналізу уроку

Критерії аналізу уроку


1) створенням вчителем на початку уроку позитивного емоційного настрою на роботу;
2) чітке визначення мети та завдань уроку, мотивація діяльності;
3) використання різноманітного дидактичного матеріалу, який дозволяє учневі виявляти вибірковість до теми, види та форми навчальних
завдань;
4) активізація суб'єктного досвіду учнів;
5) аналіз відповідей учнів не тільки з позиції правильності, а й з урахуванням того, як учень міркував, яким способом розв'язував завдання, де і чому помилився;
6) форма спілкування на уроці (діалог, полілог)
7) гнучка організація навчальної діяльності школярів, відносно мети уроку;
8) оцінка досягнення учнів протягом усього процесу його діяльності , а не тільки за кінцевим результатом .

Середа, 19 лютого 2014 19:02

Інтерактивні принципи

1. Інтерактивні принципи і підходи до організації навчально-пізнавальної
діяльності учнів
2. Інтерактивні технології навчання
3. Інтерактивні технології кооперативного навчання
4. Вправи інтерактивних технологій

Застосування інтерактивних технологій - один із напрямків удосконалення навчального процесу на уроках математики
В даній роботі подано теоретичний матеріал інтерактивних технологій, як один із напрямків удосконалення навчального процесу на уроках математики
Мова йде про застосування інтерактивних технологій на уроках математики, таких, як „кооперативне навчання", „робота в парах", „робота в групах",„пошук інформації", „мікрофон", „незакінчені речення", „мозковий штурм",„ажурна пилка".

Понеділок, 18 лютого 2013 18:27

Заступнику директора для роботи

Заступнику директора для роботи

 

Заступник директора відповідає за правильну організацію навчально-виховного процесу у школі, за виконання навчальних програм, якість викладання навчальних предметів, здійснює контроль постановки навчально-виховної роботи, успішності й відвідування учнів, регулює навантаження вчителів, організовує методичну роботу, складає розклад навчальних занять і звіти про стан навчально-виховної роботи.

У своїй роботи заступник директора з навчально-виховної роботи керується посадовою інструкцією, яка затверджується директором школи. 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на ос­нові тарифно-кваліфікаційної характеристики за­ступника директора (керівника, начальника, за­відувача) закладу освіти, затвердженої наказом

Під час розробки Інструкції враховувалися ре­комендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітніх закладах Міністерства освіти України.